maanantai 6. joulukuuta 2010

Kävipä nolosti!



Tajuutteko että mulla on välillä tosi tylsää yksin kotona!?
Pakkohan sitten on keksiä jotain ajanvietettä:


Useasti laitan päivisin sohvan uuteen uskoon. Miksi ihmeessä kaikki tyynyt pitää olla niin ojennuksessa? Sohvatyynyjen väliin on kiva kaivautua ja sieltähän voi löytää vaikka jonkun kuivuneen leivänkannikan tai jotain, koskaan ei tiedä! En kyllä ymmärrä miksi äiti on niin vihainen kun olen pudottanut tollasen älyttömän muovilampun sohvalle?! Ja isä taas ei tykkää kun olen jo monta kertaa pudottanut läppärin alas ikkunalaudalta, mutta mitäs jättää sen siihen ;)



Meillä on myös liukuovikaapit joka paikassa. No mä olen tietenkin niin näppärä että saan ne auki. Eteisessä säilytetään kauppakasseja, jänniä rapisevia. Mutta katsokaa nyt kun yhtenä päivänä kävi nolosti!! Leikin kassin kanssa ajankulukseni mutta sehän juuttui mun vatsankohdalle. Oli kuulkaa tosi noloa odotella äitiä eteisessä kassi kaulassa...

Ei kommentteja: