tiistai 7. kesäkuuta 2011

Sohvantuhooja

Äiti on ollut mulle vihainen eikä ole yhtään suostunut laittamaan kuvia ja tarinoita minusta nettiin. Menin meinaan raapimaan sohvan rikki... Ihan vahingossa se ensin kävi, tuli pieni reikä, ja kun sitä olikin hauska raapia niin tuli isompi reikä... Voi voi! Elämää se vaan on, sanon minä, mutta äiti on eri mieltä!


Ja onko toi edes paha ollenkaan?!


Meille on tulossa pienimuotoinen parvekeremontti, ne laatoitetaan. Ja minä pääsin isona poikana mukaan hommiin! Siellä missä miesten työkalut niin siellä myös minä!


Nyt on ulkona niin lämmintä että huh huh! Yli 30 astetta ja kuumemmaksi kuulemma muuttuu! Minä pääsen kuulemma joku päivä uimaan, jee! Nyt vaan makailen työpöydän alla vilvoittelemassa ja odottelemassa... Osaatteko arvata mitä odotan?
No synttärikakkua tietty! Olen tänään 1 vuotta!!


Ei kommentteja: