tiistai 5. lokakuuta 2010

Hei, olen Viljo!

Hei kaikille! Minä olen Viljo! Olen nyt 17 viikkoa ja olen asunut täällä kylmässä Suomessa nyt viikon verran. Kyllä puolassa vain oli lämpimämpää. Täällähän joutuu kaikenaikaa olemaan villapaidassa! Mutta onneksi suomen äitini on kutonut minulle jo kaksi hienoa villapaitaa...






Koska on niin kylmä, ja aika jännääkin! Täällä suomessa on ihan eri hajut ja äänet kuin Puolassa... En ole ollut kovinkaan innokas aina ulkoilemaan, mutta kotiovelle osaan kyllä juosta vikkelästi. Isä ja äiti vain ei ole kovin nopeita avaamaan ovea, aina niitä joutuu odottamaan...




Isä sanoi että kun hän nouti minut, oli minulla ihan puhtaat ja ihanat vaaleanpunaiset jalanpohjat. Täällä ne on ulkoillessa kuulemma likaantuneet. Niinpä pääsin yksi ilta kylpyyn, tai no oikeastaan vain astelemaan hiukan kylpyveteen. Ja sitten isä kuivasi minut pyyhkeeseen jota oli aika kiva hiukan pureskellakin... Kylvyssä sain olla ihmisveljeni, Artun kanssa. Arttu on kova leikkimään kanssani ja minulla on paljon leluja!











Nyt olen totutellut olemaan päivisin yksin kotona. Ensin isä ja äiti sulkivat minut keittiöön. Se ei ollut kivaa!! Availin aikani kuluksi kaikki kaapit ja raavin ovenkarminkin tikuille kun olisin halunnut lempipaikalleni sohvalle nukkumaan! Nyt on mennyt paremmin kun saan nukkua päivällä sohvalla...


Ei kommentteja: